lauantai 17. lokakuuta 2020

Kuvia viikon varrelta

 

Puku ensi kertaa päällä. Ainut varastossani mikä sopii näin ohkaiseen vartaloon. No yksi toinenkin olisi, mutta pukeminen mitä luultavammin hankalaa.

Tässä puvussa vikana se ettei taluttimelle ei ole reikää. 


Pikkuvaljaat sovituksessa. Näppärät. Kesä tykkää aisakellosta. Mukava nahka mistä vetää ja kello metelöi. Tää sai kyytiä kiitettävästi pitkin mattoja. Isäntäkään kuullut telkasta mitään.


Sateenvarjo uutena ilmestyksenä oli aivan ok. Mun viimeisestä työpaikasta on se kotoisin. Aivan kuin mulla töipaikkoja olisi ripukoiksi ollut. Kunnantoimistossa vietin parhaat vuoteni parhaiden työkavereiden kanssa. Nyt vietän miehen firman papereiden keskellä parasta aikaa.


Mun ittelleni ostama Vaaleanpunainen aiheutti haukuntaa. Silmät kattoi liian läpitunkevasti. Lelu kävelee eteenpäin ja peruuttaessa haukkuu. En mä oikein paljon sen kanssa ole leikkinyt.


Kesä hyllytti itsensä. Se ei vielä tiedä mitä hylly tarkoittaa koiraharrastuksessa. Minä tiedän liiankin hyvin.


Vesiräppäys on kivaa kun sieltä saa nostella palloja ja viilipurkkeja jotka roiskuttaa vettä ympäriinsä.


                                                Kesän paras aktivointilelu seisoo paikallaan.


                                                    Retro yrittää ymmärtää tätä touhua.

Ei kommentteja: